W dniach od 25 do 27 maja 2019 r. uczniowie różnych klas naszej szkoły udali się na wycieczkę do Warszawy pod opieką Pań: Marii Jęchorek, Ewy Młyńczyk, Bożeny Biczyk, Agnieszki Jenek. Nikt się nie spóźnił więc autobus ruszył o 5:30 spod budynku szkoły. Pierwszego dnia ( w sobotę ) odwiedziliśmy Cmentarz na Powązkach oraz Cmentarz Wojskowy, gdzie zapaliliśmy znicze na grobach: Rudego, Alka i Zośki. Następnym naszym celem był Stadion Narodowy, gdzie pod opieką przewodnika dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji ( np. ile kosztuje trawa na kort ). Po stadionie udaliśmy się na obiad do restauracji ,,Sos i ser”, w której stołowaliśmy się przez 3 dni. Ostatnim przystankiem tego dnia był hotel ,,Hit”, w którym spędzaliśmy wieczory i noce. Następnego dnia tuż po śniadaniu zaczęliśmy od Centrum Nauki Kopernik, gdzie dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy związanych z fizyką oraz innymi dziedzinami wiedzy. Potem zwiedziliśmy Stare Miasto, zaczynając od Grobu Nieznanego Żołnierza, przechodząc przez Zamek Królewski i kończąc na Łazienkach Królewskich. W poniedziałek – ostatniego dnia udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego, którego bogate zbiory robią na zwiedzających ogromne wrażenie. Ostatnim przystankiem było Polskie Radio, które okazało się naprawdę pięknym miejscem. Około godziny 17, wyruszyliśmy w drogę powrotną. Po 7 godzinach jazdy wróciliśmy zmęczeni, ale szczęśliwi do Lubniewic.