Nauka zdalna, plan lekcji, dowozy
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 26 stycznia 2022 r.
w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 informuję, że
od dnia
31 stycznia do dnia 27 lutego 2022 r....
Sekretariat ZSS Lubniewice/ Schronisko Młodzieżowe
Od dnia 4.07.2016 r. do 31.07.2016 r.
SEKRETARIAT NIECZYNNY
(urlop wypoczynkowy)
SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE
czynne od godz.17.00 do 21.00
Kierownik Schroniska
Marcin Tyczyński
tel. 957558175
Zebranie rodziców
Dnia 22 września 2020 r.
w Szkole Podstawowej w Lubniewicach
odbędą się zebrania rodziców
godz. 16.30 - klasy IV - VIII
klasa IV - gabinet 32
klasa V - gabinet 13
klasa VI - gabinet 4
klasa VII a - gabinet 25
klasa VII b - gabinet...
Drzwi otwarte – zebranie z rodzicami
Dnia 15.03.2016 r. odbędą się zebrania
z rodzicami w ramach
„DRZWI OTWARTYCH”
godzina 1630 – Szkoła Podstawowa
godzina 1700 – Gimnazjum
Jednocześnie informujemy, że tego dnia wychowawcy poszczególnych klas przekażą Państwu kody dostępu do e- dziennika.
Zmiana planu lekcji
Informuję, że od dnia
1.02.2021 r.
obowiązuje nowy plan lekcji .
Plan dostępny TUTAJ
Samopomoc Uczniowska
Od 14 października 2015 r. swoją działalność rozpoczyna Samopomoc Uczniowska. W każdą środę i piątek na siódmej godzinie lekcyjnej uczeń klasy VI Szymon Cieciura pełni dyżur w świetlicy szkolnej, służąc swą radą i pomocą. Nie umiesz rozwiązać zadania, nie...
Rozpoczęcie roku szkolnego
Plan inauguracji roku szkolnego 2016/2017
w Zespole Szkół Samorządowych
w Lubniewicach
dnia 1 września 2016 r
godzina 800 – msza – dzieci pod opieką rodziców i wychowawców poszczególnych klas
godzina 900 – inauguracja roku szkolnego 2016/2017
( szkoła podstawowa...
Praca szkoły od 18 stycznia 2021 r.
Informuję, że od dnia od dnia 18 stycznia 2021 r.
uczniowie klas I – III wracają do szkoły,
natomiast uczniowie klas IV – VIII nadal kontynuują naukę zdalną.
Zmiany od 18 stycznia:
zajęcia świetlicowe odbywają się do godziny 13.30
nowy...





















