Weekend 20-21 maja 2017 roku dla czterdziestopięcioosobowej grupy uczniów z klas IV-VI pod opieką pań: Marii Jęchorek, Agnieszki Jenek i Iwony Dominiak był pełen wrażeń. W sobotę o godzinie 7.00 wyjechaliśmy na dwudniową wycieczkę do Wrocławia, by jak najwięcej zwiedzić i zobaczyć. Naszą przygodę rozpoczęliśmy w Humanitarium – Ogrodach Doświadczeń, gdzie poznaliśmy i zmierzyliśmy się z ciekawymi tajnikami nauki. Następnie udaliśmy się do Ogrodu Zoologicznego, oczywiście nie mogło zabraknąć wizyty w Afrykarium. Po kilku godzinach w ZOO przeszliśmy do znajdującej się nieopodal Hali Ludowej wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa „UNESCO” oraz pospacerowaliśmy po Parku Szczytnickim. Dzień zakończyliśmy na Starym Rynku, który był ostatnim punktem programu. W godzinach wieczornych udaliśmy się do hotelu „Ibis”, by kolejnego dnia kontynuować zwiedzanie. Po śniadaniu udaliśmy się na Stadion Miejski przy ul. Lotniczej. Wejście na trybuny sprawiło nam wielką frajdę, niektórzy z nas chcieli zagrać krótki mecz i postrzelać gole, ale niestety… Następnie obejrzeliśmy Panoramę Racławicką i zwiedziliśmy Ostrów Tumski, zwany wyspą Jana. Ostatnim punktem programu był Sky Tower, punkt widokowy zlokalizowany na 49 piętrze na wysokości ponad 200 metrów. Niezwykłe widoki i roztaczająca się z takiej wysokości przepiękna panorama miasta były podsumowaniem naszej wycieczki. Tuż po godzinie 21. zmęczeni, lecz szczęśliwi powróciliśmy do Lubniewic.